reklama

Prečo som si založil blog?

Máte veľa voľného času? Chcete sa uvoľniť alebo vykričať svetu? Skúste si aj vy založiť svoj blog a s písaním môžte začať okamžite.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Možno zneli moje prvé vety ako reklama, no nie je to tak. Píšem minútu a už som v tom doslova "zažratý". Pri písaní sa treba uvoľniť, možno vám pomôže hudba alebo preferujete pokoj? Treba premýšľať, čo ja robím dosť často.

Ako som sa dostal k tomuto ja? Súvisí to s tým, čo som spomenul vyššie? Áno. Môže za to momentálne kopa môjho voľného času.

V živote by ma nenapadlo, že by som to len skúsil. Každodenná rutina škola,tréning a nakoniec učenie mi to nedovoľovalo. Dokonca málo kedy mi zostal čas na to "učeníčko". Keď prídem domov uťahaný ako kôň tak to proste nejde. Nedajú sa všetky veci robiť na 100%. Vždy treba niekde pridať, inde zasa ubrať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Určite si už hovoríte, prečo teda píše. Zlom prišiel teraz, keď naozaj neviem čo si začať. Celý deň trávim doma buď pozeraním TV alebo trávim čas na sociálnych sieťach, kde zväčša pozerám novinky zo sveta alebo chatujem s priateľmi. Rôzne hry ma prestávajú baviť, pretože nie som ten, ktorý dokáže pri tom vydržať celé dni. Možno si vravíte:"Človeče začni aspoň cvičiť!" Áno, ja by som začal cvičiť veľmi rád len...

Dostávam sa k podstate, že v tomto smere som obmedzený. Prečo? Aktuálne za par dní to budú už dva týždne, čo som po operácii ramena. To znamená, že môj deň vyzerá úplne inak ako doteraz. Už to nie je tá každodenná rutina, kedy som rozmýšľal, že či pri toľkej únave sa pôjdem vôbec učiť. Teraz premýšľam jedine nad tým, čo si začať. Pravdu povediac, by som sa mohol doma aj učiť, no na to som dosť lenivý a nechávam si to radšej na poslednú chvíľku. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

Čas na písanie si dokážete vymedziť sami. Možno vám to zaberie pár minút a možno upadne úplne a nikto vás od počítača už neodtrhne. Akú tému si vyberiete je len na vás. Ja som začal úplne od začiatku, čiže tým ako som sa k tomu dostal. Dúfam v to, že písaniu podľahnem ako kedysi cvičeniu.

Píšem to len istú chvíľku a začína sa mi to naozaj páčiť

a dúfam, že budem v tomto pokračovať bez ohľadu na výsledky. Vravím vám, skúste to aj vy!

Chcel by som vás len poprosiť o rôzne nápady, návrhy pre blog, ktoré by som mohol písať ako ďalšie. Vopred ďakujem. :)

Richard Zelenka

Richard Zelenka

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentom 1. ročníka gymnázia. Mám 15 rokov a vo svojom voľnom čase sa venujem futbalu. Týmto blogom by som chcel využit môj ostatok voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu